14 Aralık 2010 Salı

Alexander Supertramp'iniz yollarda


Canlarım,

Bu adam gitti giderin bu kız gitti gider versiyonunu söylüyoruz hep bir ağızdan şu dakikalarda. Üzgünüm, erasmus yaşantımın bitmesinin burukluğu var içimde. Danimarka'nın 5 şehrini keşfetmenin ardından kendime o şehir senin bu şehir benim moduna adadım.

24 Ocak'ta hayırlısıyla İstanbul topraklarına ayak basacağımı duyurmak isterim size. Evet bagaj sorunumu hallettim aldım 30 kilo fazla bagaj oldu bitti. Asıl mevzu "kızım 4 çekçekli valiz nasıl gidecek?" diyenleriniz için benim başaramadığım bir şey gördünüz der saygılarımı sunarım. ( M.A.'dan alıntılar vol1)

Sizlerle ancak bulunduğum yerdeki "tourist information"ın ücretsiz internetinden görüşebilirim. Yani bu şu demek oluyor nerede olduğumu bilebilceksiniz inşallah.

Normal koşullar altında yarın sabah Billund üzerinden Roma'ya gidiyorum ordan sırasıyla Valencia, MAdrid, Paris yapıyoruz. Sonrası yok.

Plan dahilinde Almanya üzerinden Berlin, Prag, Budapeşte, Viyana, Bratislava, İsviçre(emin değilim), Milan,Pisa, Floransa var ya da yok. İstekleriniz için mail ya da mesaj atınız.

Hepinize kucak dolusu sevgiler.

İçimizdeki Alexander Supertramp yollarda.

Sonumuz benzemesin amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder