11 Nisan 2010 Pazar

Geldiğinde Bulduğun Ben






İlk defa bugün, senin yanında bana yabancı olacağını anladığımda sana gelip kendimi göstermek yerine kendimi dışarı attım. Her gün gördüğüm yerlerin hiç görmedigim bir yüzünü görmek istedim tek başımayken bilinmezliğe yürüyecektim. Aslında bu ortamdan uzaklaşmak ve unutmak istedim her şeyi, beynime baskı yaptım bastırma duygum yüzünden kendimi kaybediyorum sandım. Sen söylemeden de anlamıstım oysa ki, bu sefer ki farklıydı, başkaydı sadece inanmak istemedim…
Herkes bana deli gibi bakarken yağmurun altına ilk adımımı attım millet sıgınmak için liman ararken ben limanımı kaybetmenin verdiği acıyı tatmalıydım. İçimden keşke dedim, keşke bana sonsuza kadar sürüyormuş gibi gelse, geri dönmesem… Yağmur hızlanmaya devam ederken ben seni arkamdan gelen seslere bakmayacak kadar çok sevmişim, biri gelse o çok korktuğum bıcağı kalçam yerine belime batırsa diye geçirdim içimden belki daha az acı çekerdim. Ben seni karanlıktan korkmayacak kadar da çok sevmişim karanlığın içine dogu ilerlerken aklımdan geçen son şeydi korkmak. Başımı yere egdigimde sümüklü böcekleri fark ettim, gün onların günüydü tabi. Sonra kabuklarını fark ettim hepsi yumuşak tenleriyleydi onları koruyacak kabukları yoktu, tıpkı benim gibi. Ben de kabuğumu kaybetmek üzereydim, sonra neden buradayım yolun sonu neresi diye düşündüm. Ayaklarım beni sana götürmek istese de gözlerim karşımdaki aracın ne kadar yanaştığını fark edemedi, algıladığımdaysa beynim çoktan kabullenmişti istediğim buydu zaten kilitlendim olduğum yerde kaldım şoför beni görmemiş olmasına rağmen çöp atmak için tam da orda durmuştu. İlerdeki araca baktım ellerim imza atmak için koşuşuyor, ayaklarım geri geri geliyordu. İlk defa cesaret edemedim, bu zaman değil belki sabah dedim erteledim korktum korktum.

Korktuğum sen değildin yazdıklarındı. Geldiğinde bulduğun ben üzebilir demiştin ya hani üzülmekten değil seni daha çok üzmekten korktum… Geldiğimde bulduğum senin benim sevdiğim sevgilim olmayacağından korktum… Beni istememenden değil kabuğumu kırmandan korktum, limanımın fırtınayla yok olacağından korktum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder