20 Temmuz 2010 Salı

Tatil hakkımızdı hani?

Tatil istiyoruz evet herkes hareketli ve yoğun geçen kış ayları sonunda bu düşünceyle yanıp tutuşuyor. Aslında tüm o koşuşturmacamız tatil yapabiliyorken, birşeyler algılayabiliyor ve zevk alıryorken 1 hafta ya da hafta sonlarıyla birleşmiş 10 günlük kendimizle olan bayramımız içinmiş meğer... Bunu yeni algılamış olmam iş hayatından tam olarak birşeyler algılamaya başladığım şu günlere rastladı nedeniyse gayet açık:) Genelde hareketli, yerinde duramayan, enerjik biri olarak nitelendirilirim bu sebeple her küçük zamanı değerlendirmek hoşuma gider. Çalışan insanların hafta sonu eve kapanıp dinlenme isteğini anlayamazdım bugüne kadar.. Özetle filmlerde gördüğümüz Amerikalı yaşam tarzına adım atmış bulundum bu part-time çalışma olarak görünen uzun dönemli stajımda. Çalışanlar hiç bir farkım yok ve kendimi mezun olup işe başlamış hissediyorum... Zor, çok zor, meğer dalga gaçilmelere, ezilmelere rağmen öğrencilik cenneti yaşamakmış. İzinden dönen çalışanlara bakıyorum da giderken ne kadar heyecanlılarsa döndüklerinde o denli isteksiz oluyorlar. 3 ay tatile layık görülen tek canlı türü ögrenciler bunu çok iyi anladım.

Tatilden kastım tamamen deniz, kumsal, güneş tabi ki.. İlerleyen günlerde sizlere şezlongta kaç kitap bitirdiğimi yazarken görüşünceye dek deniz mavisi günlerde kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder